Obchodné podmienky

So, 24/05/2014 - 17:06 -- košíček

Prevádzkovateľ projektu SHOP CEZ OKNO (KOŠÍČEK.sk) a sprostredkovateľ predaja:

Marian Paška
M. Rázusa 2142/16, 960 01 Zvolen
IČO: 41190181
DIČ: 1031938930
IBAN: SK7809000000000404091578
SWIFT (BIC): GIBASKBX
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa
č.ú.: 0404091578/0900
Nie je platcom DPH
 

Dodávateľ tovaru objednaného na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK (predajca):

MERKABA Tatry, s.r.o.
Konateľ: Rastislav Hriňák
Bajkalská 2338/4
058 01 Poprad
IČO: 47098830
DIČ: 2023751059
IBAN: SK97 8330 0000 0023 0069 4496
SWIFT (BIC): FIOZSKBAXXX
č.ú.: FIO, 2300694496/8330
Nie je platcom DPH
 

Tovar zasielame na dobierku, alebo priamo pri platbe vopred na účet

Ceny sú totožné s cenami priamo u dodávateľa!

Pri prvom nákupe v internetovom obchode na stránkach www.merkaba.shopcezokno.sk a www.merkaba.kosicek.sk je potrebné vyplniť formulár, ktorý obsahuje údaje nevyhnutné pre vybavenie Vašej objednávky. O vytvorení účtu budete informovaný mailom, ktorý obsahuje Vaše užívateľské meno a heslo. Pridelené meno a heslo si môžete zmeniť. Tovar bude poslaný na adresu zadanú pri registrácii. Ak chcete aby bol tovar doručený na inú adresu, zadajte ju. Registrácia v internetovom obchode musí obsahovať pravdivé údaje potrebné pre vybavenie objednávky.

GDPR

Informácie o zákazníkoch sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky.

Všetky údaje získané od zákazníkov sa využívajú výhradne na účely, na ktoré boli poskytnuté a nie sú poskytované tretím stranám. Výnimkou je doleuvedený dodávateľ, ktorému sú osobné údaje zákazníkov predávané v minimálnom rozsahu, ktorý je potrebný pre doručenie tovaru.

Prevádzkovateľom osobných údajov, teda subjekt, ktorý spracováva osobné údaje dotknutej osoby, je:
Marian Paška
M. Rázusa 2142/16, 960 01 Zvolen
IČO: 41190181
DIČ: 1031938930
(ďalej len „Prevádzkovateľ“).

Prevádzkovateľ postupuje pri spracovaní osobných údajov v súlade so zákonom 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov a ďalšími právnymi predpismi (ďalej len „zákon č. 122/2013 Z.z.“). Od 25.5.2018 sa bude Prevádzkovateľ namiesto zákona č. 122/2013 Z.z. riadiť pri spracovaní osobných údajov dotknutých osôb Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z.z, o ochrane osobných údajov a o zmene a a doplnení niektorých zákonov.

Účely a právny základ spracovania osobných údajov:

Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje dotknutých osôb výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie účelu a obchodných podmienok.

Prevádzkovateľ spracováva za účelom:

Údaje pre newsletter

Prihlásením sa na odoberanie týždenníka SHOP CEZ OKNO vyjadrujete súhlas so zasielaním noviniek na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. SHOP CEZ OKNO spracováva osobné údaje výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie účelu. Pri prihlásení do nášho týždenníka cez verejnú službu www.mailchimp.com budú Vaše údaje použité len na zasielanie e-mailu o novinkách portálu. Spracovanie je na základe Vášho súhlasu. Použitie údajov končí Vašim odhlásením sa z odoberania týždenníka. Odhlásenie môžete vykonať kedykoľvek, a to buď prostredníctvom správy zaslanej na e-mailovú adresu: shop@cez-okno.net alebo prostredníctvom internetového odkazu, ktorý je obsiahnutý v týždenníku a slúži na tento účel. V prípade otázok nás prosím kontaktujte.

Údaje pre zákaznícky účet a marketingové účely

Pri zriadení zákazníckeho účtu prostredníctvom funkcie „registrácia zákazníka“ budú vaše údaje, t.j. meno, priezvisko, fakturačná adresa, dodacia adresa a e-mailová adresa, telefónne číslo - uložené v zákazníckej databáze Prevádzkovateľa. Spracovanie je na základe Vášho súhlasu. Ako zákazník ste oprávnený kedykoľvek požadovať vymazanie a likvidáciu zákazníckych údajov a zákazníckeho účtu.

Prevádzkovateľ bude uchovávať osobné údaje vo forme, ktorá umožňuje identifikáciu dotknutej osoby najneskôr dovtedy, kým je to potrebné na dosiahnutie účelu, na ktorý sa osobné údaje spracúvajú a/alebo na uplatnenie právneho nároku.

Prevádzkovateľ bude uchovávať osobné údaje najneskôr do ukončenia, v prípade ak dotknutá osoba nevyužije svoje právo odvolať súhlas so spracovaním osobného údaju skôr.

Prevádzkovateľ bude uchovávať osobné údaje najneskôr dovtedy, pokiaľ je to nevyhnutné na splnenie povinností podľa osobitného predpisu.

Identifikácia príjemcov osobných údajov:

Prevádzkovateľ nie je oprávnený poskytnúť osobné údaje dotknutých osôb žiadnym tretím stranám s výnimkou Dodávateľa.

Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovnej tretej strane (Dodávateľovi):

MERKABA Tatry, s.r.o.
Konateľ: Rastislav Hriňák
Bajkalská 2338/4
058 01 Poprad
IČO: 47098830
DIČ: 2023751059
 

Práva dotknutých osôb:

Ak právnym dôvodom spracovania osobných údajov dotknutej osoby je jej súhlas, môže dotknutá osoba súhlas kedykoľvek odvolať na nižšie uvedenej emailovej adresa. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracovania vychádzajúceho zo súhlasu, ktorý bol predtým daný pred jeho odvolaním, Dotknutá osoba má právo súhlas kedykoľvek odvolať prostredníctvom e-mailu na adrese shop@cez-okno.net alebo písomne na adresu sídla.

Dotknutá osoba má právo vyžadovať od Prevádzkovateľa na základe žiadosti potvrdenie o tom, či sú alebo nie sú osobné údaje dotknutej osoby spracovávané, a v kladnom prípade žiadať poskytnutie informácií o spracovávaní osobných údajov, ktoré sa dotknutej osoby týkajú.

Dotknutá osoba má právo na opravu osobných údajov ktoré sa jej týkajú. Za účelom zabezpečenia presnosti osobných údajov dotknutej osoby, je každá dotknutá osoba povinná oznámiť presné a pravdivé osobné údaje a všetky zmeny osobných údajov, ktoré dotknutá osoba poskytla Prevádzkovateľovi.

Dotknutá osoba má právo na prenosnosť osobných údajov ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla Prevádzkovateľovi, a to v štruktúrovanom bežne používanom a strojovou čitateľnom formáte, ak dochádza ku spracovaniu osobných údajov dotknutej osoby automatizovanou formou a na základe zmlúv alebo súhlasu dotknutej osoby a pred uplynutím doby uchovania osobných údajov. Uplatnenie tohto práva nesmieme mať nepriaznivé dôsledky na práva iných osôb.

Dotknutá osoba má právo na likvidáciu osobných údajov (právo na výmaz osobných údajov) ktoré sú predmetom spracúvania ak došlo k porušeniu zákona, alebo na základe odvolania súhlas alebo ak skončil účel spracovania alebo po uplynutí času uchovania osobných údajov.

Právo na likvidáciu osobných údajov neuplatňuje ak je spracovanie osobných údajov potrebné na:

- uplatnenie práva na slobodu prejavu alebo
- uplatnenie práva na informácie,
- plnenie povinností podľa zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení ďalších zákonov (účinného od 25.5.2018) alebo osobitného predpisu,
- uplatnenie právneho nároku na účel archivácie, na vedecký účel, na účel historického výskumu alebo na štatistický účel podľa § 78 ods. 8, ak je pravdepodobné, že právo podľa odseku 1 znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takého spracúvania.

Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov ak:

- dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho Prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov,
- spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,
- Prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku, alebo
- dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov podľa § 27 ods. 1 zákona č. 18/2018 o ochrane - osobných údajov a o zmene a doplnení ďalších zákonov (účinného od 25.5.2018), a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.

Pri podozrení že sa osobne údaje neoprávnene spracúvajú má dotknutá osoba právo návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov na Úrad na ochranu osobných údajov.

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:

Dotknutá osoba môže prípadné pripomienky, otázky, podnety a dotazy adresovať Prevádzkovateľovi osobných údajov prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese: shop@cez-okno.net alebo písomne na adrese:
Marian Paška
M. Rázusa 2142/16, 960 01 Zvolen

COOKIES

Používanie cookies

Jednotlivé stránky MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK používajú cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Používaním stránok MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s nastavením Vášho prehliadača. Ak navštívite naše webové stránky a v prehliadači je povolené prijímanie súborov cookies, považujeme to za prijatie našich podmienok používania súborov cookies. Inštrukcie na zmenu cookies nájdete v pomocníkovi každého priehliadača.

Čo sú cookies?

Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť do prehliadača odosielané pri návšteve webových stránok a ukladané do vášho zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na internet, ako napr. smartphone alebo tablet). Súbory cookies sa ukladajú do priečinka vo Vašom prehliadači. Cookies obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú, platnosť a hodnotu. Pri ďalšej návšteve stránky webový prehliadač znovu načíta súbory cookies a tieto informácie odošle späť webovej stránke, ktorá pôvodné cookies vytvorila. Súbory „cookies“, ktoré používame, nepoškodzujú Váš počítač.

Prečo používame cookies?

Cookies používame s cieľom optimálne vytvárať a neustále zlepšovať naše služby, prispôsobiť ich vašim záujmom a potrebám a zlepšovať ich štruktúru a obsah. Na našich stránkach môžu byť použité dočasné a trvalé súbory cookies. Dočasné sa uchovávajú vo vašom zariadení, kým stránku neopustíte. Trvalé cookies zostávajú na vašom zariadení do uplynutia ich platnosti alebo do ručného vymazania. Doba, počas ktorej si informácie ponechávame, závisí od typu súborov cookies.

Na našich webových stránkach používame niekoľko typov cookies.

Základné súbory cookies

Tieto súbory cookies tvoria základ pre prevádzku našich webových stránok a umožňujú používanie základných funkcií, akými sú napríklad zabezpečené oblasti alebo online platby. Základnými cookies sú napr. zapamätanie prihlásenia, umožnenie prístupu k zabezpečeným oblastiam bez nutnosti opätovného prihlásenia, predvyplnenie formulárov a pod. Bez týchto cookies nemôžeme poskytovať služby, ktoré tvoria základ našich stránok. Pokiaľ tieto cookies zakážete, nemôžeme vám zaručiť plnohodnotnú funkcionalitu našich stránok.

Prevádzkové súbory cookies

Pomocou prevádzkových cookies zhromažďujeme štatistické informácie o tom, ako používate naše webové stránky. Tieto technické informácie nám napr. povedia, na ktoré časti webovej stránky ste klikli, ktorú stránku ste navštívili naposledy a pod. Tieto cookies nám slúžia na analýzu a vylepšovanie našich webových stránok z hľadiska obsahu, výkonu a dizajnu. Pokiaľ tieto cookies zakážete, nemôžeme vám zaručiť plnohodnotnú funkcionalitu našich stránok.

Funkčné súbory cookie

Funkčné súbory cookie nie sú nevyhnutné, ale pomáhajú nám vylepšiť funkčnosť našich webových stránok. Ide napríklad o zapamätanie nastavení zvolených pri predchádzajúcej návšteve stránky, napr. rozloženie obsahu, výber lokality a pod., aby ste ich nemuseli znova nastavovať. Pomocou týchto cookies zisťujeme, či vám už bola ponúknutá určitá služba alebo poskytujeme informácie z vašej aktuálnej oblasti, ak súhlasíte so zdieľaním takýchto informácií. Hoci použitie týchto cookies záleží výhradne na vašom nastavení, ich prípadným vypnutím by ste mohli prísť o niektoré služby, ktoré by sme vám mohli poskytovať.

Reklamné súbory cookies

Reklamné súbory cookies môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené Vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o Vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie Vašej opätovnej návštevy našich webových stránok. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počet zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Súbory cookies tretích strán

Na stránkach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK sa nachádzajú aj prepojenia a integrovaný obsah z iných webových stránok. Preto môžu byť počas používania našich webových stránok vytvorené súbory cookies, ktoré nepodliehajú kontrole prevádzkovateľa MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK. Ide napríklad o prípad, ak prezeraná webová stránka používa nástroj na analýzu alebo marketingovú automatizáciu od tretej strany (napríklad nástroje spoločností Google) alebo zobrazuje obsah webových stránok tretej strany, napr. YouTube alebo Facebook. To má za následok prijatie súborov cookies od týchto služieb tretích strán. Prevádzkovateľ stránok MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK nemá kontrolu nad ukladaním týchto údajov, ani prístup k týmto súborom cookies. Ak chcete vedieť, ako tieto tretie strany používajú súbory cookies, prečítajte si zásady ochrany súkromia a zásady používania súborov cookies týchto služieb na ich webových stránkach.

Ako môžete nastavenia cookies zmeniť?

Cookies, ktoré sa na webových stránkach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK používajú, si môžete nastaviť vo svojom webovom prehliadači. Väčšina internetových prehliadačov je pôvodne nastavená na automatické akceptovanie cookies. Toto nastavenie môžete zmeniť zablokovaním cookies alebo upozornením v prípade, že sa majú cookies poslať do vášho zariadenia.

Inštrukcie na zmenu cookies nájdete v ponuke pomocníka každého prehliadača. Ak používate rozličné zariadenia na prístup k stránkam (napr. počítač, smartphone, tablet), odporúčame každý prehliadač na každom zariadení prispôsobiť Vašim preferenciám cookies.

Budeme rešpektovať, pokiaľ si prednastavené nastavenie cookies zmeníte.
Vypnutie niektorých cookies však môže mať dopad na využívanie niektorých funkcií našich webových stránok.

Ceny

Všetky ceny tovaru a služieb uvádzané sú konečné. Nie sme platcami DPH. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch titulu alebo do vypredania zásob.

Objednávanie tovaru

V úvodnej časti internetového obchodu si vyberte kategóriu tovaru, ktorý chcete nakupovať. Pri kúpe tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s nápisom „pridať do košíka“ a tovar bude vložený do virtuálneho nákupného košíka. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Zároveň bude Vaša objednávka archivovaná. V súlade so Zákonom č. 102/2014 Z.z. informujeme o povinnosti spotrebiteľa uhradiť predávajúcemu cenu za skutočné plnenie služby.

Spôsob dodania tovaru

Tovar posielame poštou formou listu či balíku pri platbe vopred, alebo listovej či balíkovej dobierky. Dodacia lehota je uvedená pri jednotlivých tovaroch. Tovar, ktorý nemá uvedené v popise inak, expedujeme do 72 hodín od objednávky. K tejto dobe treba pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie tovaru k vám Slovenskou poštou. Vo výnimočných prípadoch, keď tovar nie je možné dodať v bežných dodacích lehotách, sa termín dodania určí individuálne po dohode so zákazníkom. K cene tovaru sa pripočítava poštovné a balné druhu a formy zásielky (ceny vrátane DPH). Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom. O prijatí objednávky, o zaslaní balíkovej dobierky budete informovaný mailovými správami.

Spôsob platby

Dobierka v rámci SR - cena za platbu dobierkou je 1,10 €

Platba vopred na účet v rámci SR a pre zahraničie.

Spôsob platby si zákazník zvolí pri objednávke.

Faktúru ako daňový doklad obdržíte pri dodaní tovaru.

Poštovné a balné

Pri nákupe tovaru v hodnote nad 65 € (bez poštovného a balného) je doprava (poštovné a balné) zadarmo, takisto dobierka.

Pri nákupe tovaru do 65 € sa doprava (poštovné) spoplatňuje podľa cenníka Slovenskej pošty. Pri dobierke je to navyše 0,70 €. V poštovnom je zahrnuté balné.

Zásielka do 30 € (Slovenská pošta):
do 100g   1,60 €
do 500g   1,90 €
do 1kg   2,60 €
do 2kg   3,60 €

Poistená zásielka nad 30 € (Slovenská pošta)
do 100g   2,30 €
do 500g   2,60 €
do 1kg   3,20 €
do 2kg   4,00 €
do 5kg   4,50 €
do 10kg   5,90 €
nad 10kg   6,60 €

Poštovné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe písomnej dohody (e-mailom) medzi kupujúcim a predávajúcim.
Poštovné a balné zdarma pri nákupe nad 65 € platí len pre zásielky na území Slovenska.

 

Záručná doba a reklamácia tovaru

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak. MERKABA Tatry, s.r.o. nenesie zodpovednosť za: oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa poškodenie zavinené doručovateľom; viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte! Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu merkaba@windowslive.com alebo telefonicky v pracovné dni na +421 0907 300 172. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím, kontaktujte. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite, prosím, na adresu MERKABA Tatry, s.r.o., Bajkalská 2338/4, 058 01 Poprad, prípadne doručte osobne do nášho sídla. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. V prípade uznanej reklamácie sa poštovné náklady vracajú spolu s kúpnou cenou za tovar.

Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás o tom informujte (kontakt) a uveďte číslo Vašej objednávky. Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak. Podmienkou je však vrátenie tovaru.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar objednaný v SHOPE CEZ OKNO (KOŠÍČEK.sk) môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu MERKABA Tatry, s.r.o., Bajkalská 2338/4, 058 01 Poprad, prípadne doručiť osobne. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Od zmluvy nie je možné odstúpiť v prípade, že je tovar mechanicky poškodený alebo iným spôsobom znehodnotený. Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu po odstúpení od zmluvy platí zákazník. V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.

Formulár na odstúpenie od zmluvy

- Spoločnosti MERKABA Tatry, s.r.o., Bajkalská 2338/4, 058 01 Poprad, IČO: 47098830, DIČ: 2023751059, zastúpenú konateľom Rastislavom Hriňákom (e-mail: merkaba@windowslive.com)

- Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar: ...............................................................................

- Dátum objednania/dátum prijatia* ...............................................................................

- Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ...............................................................................

- Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ...............................................................................

- Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa formulár podáva v listinnej podobe) ...............................................................................

- Dátum ...............................................................................

* Nehodiace sa prečiarknite.

Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ i predávajúci sa v plnej miere riadia zákonom č. 428/2002 Zb.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch a rešpektuje Vaše súkromie. Vaše dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a údaje o Vašich nákupoch.
 
Prevádzkovateľ i predávajúci si vyhradzujú právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru hackerským útokom.
 
Všeobecné ustanovenia
 
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
 
Spotrebiteľ je povinný uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný súhlas.
 
Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne informáciu o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
 
Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, môže ju predávajúci zamietnuť len na základe odborného posúdenia. Náklady, bez ohľadu na výsledok znáša predávajúci. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie a to najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
 
Pri uplatnení reklamácie po 12 mesiacoch od kúpy ak ju predávajúci zamietol, tak je osoba, ktorá ju vybavila povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ poslať výrobok na posúdenie.
 
Ak posudok urobí určená osoba, všetky náklady bez ohľadu na výsledok znáša, ak posudok urobí iná ako určená osoba, je predávajúci povinný uhradiť spotrebiteľovi náklady iba ak posúdenie preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu.
 
Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže uplatniť reklamáciu znova. Túto znovu uplatnenú reklamáciu nemožno.
 
Počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie.
 
Predávajúci je povinný najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie vydať písomný doklad o vybavení reklamácie.
 
Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamáciách.
 
Vybavením reklamácie je ukončené reklamačné konanie, ktoré môže skončiť len nasledovnými spôsobmi:
 
1. opravou výrobku – ak to nie je možné potom
 
2. výmenou výrobku za nový
 
3. vrátením peňazí
 
4. poskytnutím zľavy (či sa použije spôsob 2, 3 alebo 4 si určí spotrebiteľ)
 
5. zamietnutím reklamácie.
 
Špecifiká elektronického obchodu (aj zmluva uzatvorená na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov):
 
Ak predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy, spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní (doteraz do 7 dní) odo dňa:
a) prevzatia tovaru v prípade zmlúv, predmetom ktorých je predaj tovaru,
 
b) uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo
 
c) uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom
 
Ak predávajúci poskytol spotrebiteľovi informácie až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť.
 
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
 
b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
 
c) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze.
 
d) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov.
 
e) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
 
f) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.
 
g) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie.
 
Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy").
 
Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3 zákona, ktorý mu odovzdal predávajúci.
 
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
 
Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.
 
Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
 
Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
 
Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. 
 
Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
 
Ak na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho bol tovar dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy a vzhľadom na jeho povahu nie je možné tovar odoslať späť predávajúcemu poštou, predávajúci je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na svoje náklady.
 
Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
 

Žiadosť o nápravu

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na merkaba@windowslive.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Vylúčenie zodpovednosti

UPOZORNENIE: Produkty na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK sú iba potravinou, alebo doplnkom zdravej výživy. Nemajú schválené liečivé účinky a v žiadnom prípade sa nejedná o liek. Výživové doplnky nie sú určené ako náhrada pestrej stravy.
Konzumácia potravín a výživových doplnkov je na vlastnú zodpovednosť, nenahrádza odbornú lekársku starostlivosť.

Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a rady ES č. 1924 z roku 2006, nemôžu byť žiadnym potravinám priraďované iné výživové a zdravotné tvrdenia okrem povolených. Všetky informácie o výživových a zdravotných tvrdeniach uvedené na našej stránke sú len súborom informácií voľne prístupných z domácich a zahraničných informačných zdrojov a za žiadnych okolností nie sú dôkazom o skutočnom pôsobení potraviny prípadne jej nutričných a liečivých účinkoch. Pokiaľ chce spotrebiteľ presné informácie podložené odbornými a vedeckými štúdiami je dôležité oboznámiť sa s nimi prostredníctvom všetkých dostupných odborných zdrojov. Možné pozitívne ale aj nežiadúce účinky potraviny treba pred použitím vždy vopred konzultovať so svojím lekárom!

Používanie produktov uvedených na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK je na vlastnú zodpovednosť, uvedené produkty nie sú zdravotníckymi prístrojmi a nenahrádzajú lekársku liečbu.

Tento web využíva cookies. Umožňujú nám poskytovať lepšie služby. Ďalším používaním webu s ich využitím vyjadrujete súhlas.

Prevádzkovateľ (sprostredkovateľ predaja) nenesie žiadnu zodpovednosť za riziko, poškodenie, či ujmu, ktoré by mohli byť považované za priame či nepriame následky použitia informácií uvedených na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK, nezodpovedá za obsah, ktorý nemusí vždy korešpondovať s jeho stanoviskom. Fotografie sú ilustračné.

Fotografie a iné obrazové materiály sú autorsky chránené a pre ich ďalšie použitie kontaktujte priamo autora, alebo pôvodný zdroj, ktorý je prevzatý. Zobrazujeme obsah stránok dodávateľov, nenesieme zodpovednosť za konanie tretích strán.

Rešpektujeme a dbáme o zachovanie autorských práv, ak sa však domnievate, že Vaše autorské práva boli na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK porušené, ›› ozvite sa prosím , v prípade že sa tak naozaj stalo, zjednáme bezodkladne nápravu.

Používaním portálu na subdoménach MERKABA.SHOPCEZOKNO.SK a MERKABA.KOSICEK.SK vyjadrujete súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

. . .
 
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť od 25. 8. 2014, GDPR od 25. 5. 2018